NeverPlay DarkRP
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Banned for hvad?

Go down

Banned for hvad? Empty Banned for hvad?

Indlæg  Sigurd^3 Ons Apr 06, 2011 9:18 pm

Hej jeg var inde i neverplays server en dag. Så blev mig og min Jonas ven uvenner med 2 andre - (Iceman og en jeg ikke kan huske). De begyndte bare at proppushe mig og min ven, så vi vidste ikke hvad vi skulle gøre fordi ingen admin var på. Så vi besluttede os for at beskytte os selv ved at skubbe dem væk og sætte props foran os selv. Så kom der en englænder ind som faktisk var en dansk admin som begyndte at propkille mig og min ven fordi vi bare beskyttede os selv. Sir Leafenholm hed han. Og så permbannede han mig, fordi han ikke lige havde set Iceman som så var løbet ind i et hus da han så en admin. Han blev ikke banned, men jeg blev permbanned, og jeg har ikke rigtig andre servere jeg synes er sjove i Garrysmod. Nu har jeg så fået at vide at den er blevet opdateret totalt med fede jobs, biler, og busser - og skiftet til evocity. Så jeg vil spørge om jeg måske kunne blive unbanned og få en chance til?
Very Happy

Sigurd^3
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum